Laatste dagen

9 augustus 2024 - Hildesheim, Duitsland

Goeiemorgen allemaal. 

Vandaag keren we terug naar huis. Maandag weer aan het werk. 

Wat hebben we genoten en weer zoveel gezien. Elke stad en dorp waar we zijn geweest had z'n charme. Overal was wel vertier te vinden. 

De laatste 2 dagen in Hildesheim geweest. Een stad vol met kerken en een vrouwen gevangenis,gewoon midden in de stad. Wederom heel veel winkeltjes. 

Gisteravond alvast de boel een beetje opgeruimd en bij elkaar gelegd. Vind het altijd fijn wanneer we thuis komen dat ik gelijk de was in de machine kan doen. Berthil heeft ook nog wat dingetjes op z'n lijstje staan wat hij tegen kwam in de camper om te doen. Dus nog wel een druk weekend. 

Maandag gewoon weer aan het werk, maar tel dan alweer af voor de volgende vakantie 😁. 

Wij gaan rijden... Bedankt voor het meelezen en tot de volgende reis. 

Groetjes Berthil en Herma. 

1 Reactie

  1. Maureen wonnink:
    10 augustus 2024
    Ik ben nog even aan het terug lezen.
    Jullie hebben mooie tijd samen gehad.
    Veel herinnering gemaakt voor later.
    Goed zó..familie !!