Potsdam.

7 augustus 2024 - Berlijn, Duitsland

Gisteren hele dag in centrum Potsdam geweest. De stad staat vol met allerlei bezienswaardigheden. Als je ze allemaal zou willen bekijken ben je 3 dagen kwijt. Eigenlijk hadden we nog naar Berlijn gewild, maar kwa tijd redden we dat niet. We moeten nl maandag gewoon weer werken. Op dit moment rijden we richting Hildesheim en pakken we nog een overnachting. Als alles een beetje mee zit zijn we vrijdagavond of zaterdagochtend weer thuis. 

Zal wat foto's weer bijvoegen... 

Foto’s

2 Reacties

  1. Maureen wonnink:
    7 augustus 2024
    Welkom terug..Glanerbrug !!
    Wacht met smart op jullie !! ..😀😃🙂🙃😊😇😀😃🙂🙃😊😇😀😃🙂🙃😊😇😀😃🙂🙃😊
    ......
  2. Maureen wonnink:
    7 augustus 2024
    Geniet er nog van, hier in Enschede is het regen..maar volgende week moet het weer beter worden.(Peter H. Zegt volgende week over de 30 graden.) Dus dat beloofd nog wat..een goede na zomer.!! Bijdeze groet van Peter W.