Paradijsje Hel
Hoi hoi,
We zitten op dit moment in Hel. Hier wordt het een schiereiland genoemd. Hier vind je zoveel bezienswaardigheden, daarom blijven we hier het hele weekend. Wat kun je hier allemaal bekijken....
*Zeehonden
*Vlinders
*Bunkers (we zitten op een oud militair terrein)
*Veel standbeelden en tuinen
*Haven met veel vissers boten(rechtstreeks verkoop aan particulier)
En nog veel meer.
We spraken met een jongen wat officieel uit Zevenaar komt, hij bewaakt hier de boel tegen kost en inwoning. Zelf woont hij al 17 jaar in Krakau en de laatste 4 jaar komt hij hier in Hel. Hij vertelde dat Polen de afgelopen jaren echt gegroeid is en vond het ook raar waarom er zo weinig Nederlanders naar Polen komen (kust). Het is hier echt een paradijs. Wij zijn best in veel landen geweest, maar Polen behoort echt in het rijtje van 3 voor ons.
Wij wensen jullie een goed weekend en tot maandag 🖐️


Wederom kijken we onze ogen uit.