Speelparadijs...

23 juli 2024 - Łazy, Polen

Hallo allemaal, 

Vandaag zijn we terecht gekomen in Lazy in Polen. 

Eigenlijk was het de bedoeling om naar Gdansk te rijden in Polen, maar onderweg besloten we om toch eerder te stoppen met rijden. We hebben tenslotte vakantie dus alle tijd van de wereld. Via camper contact gekeken naar een overnachtingsplek en zo kwamen we in Lazy terecht. 

We keken onze ogen uit.... het is hier 1 groot speelparadijs. Alles maar ook alles is ingericht voor kinderen. 

Speeltuinen, Kermis,  computer games, winkeltjes vol met speelgoed en natuurlijk de zee met het schoonste strand wat ik heb gezien. 

We hebben hier heerlijk gegeten en gedronken voor 106 PLN omgerekend is dat goed 24 euro. 

Vanavond nog de fietsen gepakt en even het vakantiedorp rondgefietst. Het grappige is.... We hebben geen Nederlander gezien! 

Hier is het toeristisch onder de Poolse bevolking zelf... Eigenlijk heel erg jammer. Je kunt je niet voorstellen hoe mooi en schoon het hier is. En dat je hier zeehonden en dolfijnen kunt spotten. 

Zal wat foto's bijvoegen van deze geweldige belevenis en wat voor ons een mooie herinnering zal blijven. 

Morgen richting Gdansk... Maar je weet het nooit bij ons 😅

Laterzz.... 

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

5 Reacties

  1. Marion:
    23 juli 2024
    Wat grappig om te lezen. Kom je onderweg nog bijzondere dingen tegen? Hoe bevalt de camper?
  2. Berthil en Herma Barkey:
    24 juli 2024
    Hoi.. Je kijkt je ogen uit hier. Allemaal leuke dingen hele mooie aangelegde tuinen. Staan nu tegenover een buitenkerk.
    De meeste foto's maak ik met een gewone camera, krijg ik betere foto's.
    Als we weer terug zijn laat ik ze je zien.

    Met de camper is het goed, alleen onderweg op de snelweg vloog een ruitenwisser eraf. Berthil alweer een nieuwe erop gedaan.

    Het voordeel in Polen is dat je bijna overal mag staan. Geen gedoe met milieu zones.
  3. Maureen wonnink:
    24 juli 2024
    Kom even terug op die Poolse lekkernij ,
    Ptasie mieczo, Patalnia, of Kukulka
    Die eerste die is lekker die heb je zó op..!!
    3 verschilde soort..Kasia weet niet meer welke het was.!!
    P.s.Weet nog wel dat er 12 in een zakje zaten (Haha ..Kasia, we hadden gedeeld )
    iedereen 6 stuks !! MAAR HET WAREN DE BESTE SNOEPJES OOIT !!
  4. Berthil en Herma Barkey:
    30 juli 2024
    Hey...
    Als het goed is hebben we ze gevonden 😁... Word vervolgd.
  5. Maureen wonnink:
    2 augustus 2024
    Joepie 😀😃🙂🙃😊😇